Країна: США
GoPro – бренд зі світовим ім'ям, що випускає обладнання для екстремальної відеозйомки. Його штаб-квартира знаходиться в Сан-Матео, Каліфорнія, США. Професійні відеокамери торгової марки користуються попитом спортсменами та аматорами, їх використовують на великих телеканалах, які цінують гарну якість картинки. Ім'я GoPro завжди звучить там, де є відеозйомка в екстремальних умовах.
Історія народження мрії
Створювач компанії – Нік Вудмен, мільярдер, спортсмен-аматор та син багатих батьків. Його приваблювала ідея зробити мобільну та надфункціональну фото та відеокамеру. Експерименти він розпочав у домашній майстерні. Прообрази нинішніх кріплень для відеокамер Нік шив своїми руками на маминій швейній машині, а сьогодні у сфері відеозйомки GoPro немає рівних.
Нік Вудмен з дитинства був активним і цілеспрямованим і завжди цікавився спортом, а не навчанням. Навіть рішення піти вчитися до університету Сан-Дієго в Каліфорнії було пов'язане з бажанням бути поруч із узбережжям, де можна скільки завгодно займатися серфінгом. І хоча його мати та батько не були в захваті від такого рішення, Нік вважає його доленосним. Як активна людина, Нік Вудмен неодноразово пробував себе в бізнесі, але ці проекти закінчилися нічим.
Щоб відволіктися від проблем, Нік вирушив до Австралії, а потім до Індонезії, щоб там із друзями покататися на серфі. Подорож подарувала ідею створення кріплення для камери. Це сталося під час водних зйомок, коли Нік спробував закріпити фотокамеру на руку за допомогою звичайного ременя та гумки. Досвід закінчився невдало, але винахідник повернувся додому, натхненний новаторською ідеєю.
Спершу він конструював браслети-кріплення, але незабаром зрозумів, що для цього успіху мало. Крім того, пристрій повинен надійно триматися, його потрібно зробити водонепроникним. Це було не просто рішення розпочати свою справу, а втілення мрії досвідченого серфінгіста.
Два роки знадобилося на те, щоб створити надійний корпус та кріплення до нього. Винахідник не володів 3D редакторами, тому одразу створював робочий зразок екшн-камери GoPro. Потім він шукав компанію, яка зможе втілити у справу розробки. У 2004 році, коли фотоапарати, що використовують плівку, почали відходити Нік, отримав перше замовлення на 100 камер від японців. Незабаром кількість замовлень подвоїлася. Вудмен активно рекламував свій витвір на форумах серфінгістів та людей, які люблять активні види спорту.
Концепція бренду GoPro
Ніка Вудмена надихала ідея поділитися з людьми видовищем безпосереднього контакту з хвилею, коли торкаєшся рукою водної стіни у величезній водяній трубі. І він знав, що багато професійних спортсменів хотіли б того ж. Такі кадри може зробити лише спортсмен. Назва компанії GoPro повністю відповідає концепції бренду. "Наша мета - прославити натхненних божевільних, які творять неймовірні речі" - говорить Нік Вудмен про діяльність компанії. І йому це вдалося.
Початок успіху
Незважаючи на те, що все починалося серфінгу, зараз екшен камери увійшли до арсеналу практично будь-якого мандрівника, спортсмена та аматора екстриму, а також використовуються у кіновиробництві. Адже вони дозволяють зробити кадри від першої особи, які недоступні для інших дистанційних видів зйомки.
Приблизно до 2007 року відеотехнології стали загальнодоступними. Популярність YouTube зросла в рази, і продаж камер стрімко злетів вгору. Це був початок світової слави GoPro. Зараз бренд тримає першість у виробництві «екстремальних» камер, річний прибуток давно перевищив 1 млрд. GoPro – приклад мрії, втіленої ентузіастами своєї справи.
Гарантійні зобов'язання GoPro
Інтернет-магазин НАВІТЕК є офіційним дилером продукції цього бренду! Тому на всю продукцію торгової марки GoPro поширюється гарантія 12 місяців від офіційного сервісного центру, що підтверджується наявністю гарантійного талону.
Відгуки покупців
Ваш відгук буде першим.
Залишити відгук