Країна: Тайвань
Сороколітня історія успіху торгової марки ComeUp розпочалася 1975 року. На відміну від більшості конкурентів, це сімейна фірма, побудована за традиційною японською схемою. Тут співробітники відповідальні за себе, один за одного та за продукцію компанії в цілому. У цьому полягає найважливіша складова якості виробів та успіху фірми.
При заснуванні компанію назвали Chuan Phang, вона працювала в галузі електролебідок для індустріальних цілей. Виробничий процес був повний цикл, що рідкість у цій сфері. Така організація роботи стала можлива завдяки грамотному підходу в плані відбору співробітників, впровадженню правильного технологічного процесу та застосуванню новаторських ідей.
Техпроцес контролю виробництва та висока якість продукції, що випускається, зробило бренд фаворитом у сегменті. Торгова марка систематично вводила нові позиції та зуміла створити гнучку виробничу структуру, однією з перших на той час.
1996 ознаменувався початком щільного співробітництва з японською компанією Toyo Koken K.K. Фірми уклали контракт на виготовлення партії компактних, але дуже потужних лебідок. Цей модельний ряд отримав міжнародну премію 1998 року.
Хвиля розвитку почалася з перейменування фірми, 2004 року. Тоді компанія почала називатися ComeUp Industries Inc. У цей час бренд відкриває китайську філію. Цей рік є знаменним отриманням сертифіката відповідності якості міжнародного класу. Це стало початком повномасштабного випуску автолебідок. У 2001 році марка затверджена та запатентована у 40 країнах.
Позицій від бренду ComeUp розділили на чотири основні напрямки:
- Автолібідки для позашляховиків
- Модифікації для ATV/UTV для квадроциклів та снігоходів
- Продукти для індустріальних та будівельних потреб
Відмінною рисою виробів ComeUp є стійкість до несприятливих середовищ. Запас міцності досить високий, така техніка успішно працює на межі паспортних можливостей і навіть за її межами. Лебідки забезпечують потужний підйом та тягу, допомагають вирішувати виробничі завдання у промисловості. Також лебідки необхідні для енергетичних, комунальних та будівельних операцій, незамінні у роботі рятувальних служб. Фахівці довіряють та успішно використовують продукцію ComeUp. Свою репутацію компанія довела 30-річним досвідом співпраці з безліччю брендів та компаній.
Продовжуючи розвиток, торгова марка заснувала другий завод у Шанхаї. 2009 ознаменувався отриманням сертифікату Європейського Союзу для лебідок снігоходів і квадроциклів. Тоді ж отримано сертифікат для гідравлічних лебідок, а бездротовий пульт дистанційного керування сертифікували та відтестували вже у 2010 році.
У 2010 році ComeUp доповнив бренд яскравим логотипом та виразним девізом: "Працюй жорстко, грай жорстко". Таким чином, молода, але «зубаста» компанія кидає виклик конкурентам з Європи та США. Успішний поступ на американський ринок, де вже 50 років лідирує WARN, стався в 2012 році. Бренд ComeUp працює в 68 країнах на п'яти континентах, і вважається одним з найперспективніших серед виробників автомобільних та промислових лебідок.
Гарантійні зобов'язання ComeUp
Інтернет-магазин НАВІТЕК є офіційним дилером продукції цього бренду! Тому на все куплене у нас обладнання ComeUp і встановлене на фірмовому СТО поширюється офіційна гарантія 12 місяців.
Відгуки покупців
Ваш відгук буде першим.
Залишити відгук