Інформація для покупця


Умови оплати покупок

УВАГА: Інтернет-магазин ПРИЙМАЄ ОПЛАТУ ТІЛЬКИ В НАЦІОНАЛЬНІЙ ВАЛЮТІ УКРАЇНИ, згідно з пред'явленим чеком або на підставі рахунку-фактури для юридичних осіб.

Готівкою кур'єру

Ви можете замовити доставку товару до Вас додому або в офіс і здійснити оплату готівкою кур'єру за фактом отримання, згідно умовами доставки.

Безготівковій розрахунок

Підприємства і фізичні особи можуть оплатити товар безготівковим розрахунком на підставі виставленого рахунку з ПДВ, який ми пересилаємо Вам по електронній пошті. Підприємствам необхідно надати реєстраційні документи для виставлення рахунку, а також довіреність для отримання товару. Бухгалтерські документи доставляються разом з товаром.

Накладений платіж

Фізичні особи замовили товар з доставкою по Україні можуть оплатити його безпосередньо на місці при отриманні, на складі кур'єрської служби у Вашому місті. Наша компанія працює з тільки надійними перевізниками. См. Доставка по Україні.

Оплата картками Visa/MasterCard

Наш інтернет-магазин надає зручний спосіб on-line оплати для власників платіжних карт Visa и MasterCard. Для цього потрібно вибрати відповідний тип оплати при оформленні замовлення. Звертаємо увагу, що всі комунікації відбуваються через захищене HTTPS-з'єднання. При цьому ми не зберігаємо Ваші персональні дані і номери карт. Це не тільки зручно, але й надійно!

Додатково наш платіжний шлюз надає зручності оплати через Приват24, Apple Pay для власників браузера Safari, Google Pay для власників браузера Chrome, а також можливість оплати частинами. Детальніше...

Оплата в розстрочку і кредит

Див. Купити товар у розстрочку


Умови доставки товарів

УВАГА: Ми здійснюємо доставку товару по всій території України і не доставляемо товар за межі нашого державного кордону.

Якщо замовлення зроблене до 12:00, зазвичай ми встигаємо доставити/відправити його в той же день. У будь-якому випадку під час узгодження замовлення наші менеджери відразу узгодять час доставки. Якщо замовлення зроблене після 12:00 - зазвичай доставка проводиться на наступний день.

Доставка по Києву і області

Доставка по Києву і суміжних містах-сателітам проводиться нашим кур'єром безкоштовно при замовленні на суму більше 5 000 грн, а також:

  • Київ, Бортничі, Бориспіль, Бровари, Вишгород та інші населені пункти в 20-кілометровій зоні від Києва.

Доставка по Україні

Для доставки товарів по Україні ми користуємося послугами тільки перевірених транспортних компаній: Нова пошта, Автолюкс, Делівері, Сат. Компанії можуть накладати обмеження на перевезення вантажів. Про що ми можемо проконсультувати індивідуально.

  • Товари відправляються в перебігу 1-2х днів з моменту замовлення, виключаючи вихідні та святкові дні.
  • Транспортні витрати:
    • При оплаті замовлення на загальну суму понад 5 000 грн на розрахунковий рахунок, транспортні витрати до складу одержувача ми беремо на себе (окрім акційних товарів та великогабаритних вантажів) та відправляємо товар обраною нами кур'єрською службою. Адресну доставку ми не оплачуємо.
    • При доставці товару післяплатою, послуги кур'єрської служби оплачуються одержувачем окремо.
    • Для юридичних осіб транспортні витрати обговорюються індивідуально.
  • Вся техніка перед відправкою перевіряється на комплектність і відсутність механічних пошкоджень нашими технічними фахівцями.
  • Ми гарантуємо Вам повну працездатність товару. Від вас вимагається лише перевірка комплектацыъ та зовнішнього вигляду техніки в момент її отримання.
  • Увімкнення і налаштування техніки повинно здійснюватися тільки після уважного вивчення інструкції з експлуатації.

Як замовити товар на сайті?

Обрати необхідні товари, покласти їх в кошик і оформити замовлення on-line, можна в будь-який день тижня і в будь-який час доби, тобто в режимі 24/7. В процесі оформлення, обов'язково вкажіть зручний спосіб оплати і доставки товару. На обробку потрапляють тільки підтверджені замовлення!

Форма оформлення замовлення доступна як зареєстрованим користувачам, так і без реєстрації. Якщо Ви з якихось причин не хочете реєструватися на сайті, то можете оформити замовлення в телефонному режимі. Див. Для чого реєструватися на сайті?


Для чого реєструватися на сайті?

Особистий кабінет, це корисний інструмент створений для того, щоб зробити покупки в нашому Інтернет-магазині ще зручнішими! Зареєструвавшись на сайті ви не лише спрощуєте повторні покупки, а й отримуєте можливість керувати ними.

Після реєстрації, клієнт отримує наступні можливості:

  • зберігати дані користувача для наступних покупок;
  • переглядати історію минулих замовлень та відстежити статус поточних замовлень;
  • заздалегідь планувати покупку або відстежувати наявніть та акціні знижки за допомогою списків бажань, які доступні з будь-якого пристрою що авторизований в нашому Інтернет-магазині;
  • стати учасниками програми лояльності та накопичувати бонусні гроші за відгуки та покупки й використовувати їх для оплати наступних замовлень.

Як зареєструватися та авторизуватися?

Для реєстрації на сайті натисніть на іконку в правому верхньому кутку сторінки та у вікні, що відкрилося заповніть форму реєстрації. Коли буде вказано необхідні дані – натисніть кнопку “Зареєструватися”.

Для того, щоб авторизуватися на сайті необхідно натиснути на іконку та заповнити дані, вказані при реєстрації.

Зазвичай як логін в акаунті використовується електронна адреса.

Також в акаунт можно увійти через пов’язані соціальні мережі Google та Facebook.

УВАГА! Якщо в існуючому акаунті та вибраній соціальній мережі вказані різні дані – вхід через соціальні мережі може привести до дублювання акаунта.


Заміна та повернення товару

Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» заміна товару неналежної якості проводиться при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару.

Вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення товарного чека, що підтверджує покупку, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є штрих код, гарантійного талона, а також за наявності акта з круглою печаткою авторизованого виробником Сервісного Центру з фіксацією факту про наявність «істотного недоліку» у придбаного товару.

Перед поверненням, будь ласка переконайтеся що:

  • Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п.
  • Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки.
  • Збережені всі ярлики і заводське маркування.

Заміна товару або повернення грошей можливий тільки при дотриманні всіх регламентованих умов і процедур. Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:

  • З моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів.
  • Товар, що не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні.
  • При перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання: розтин, спроба ремонту або порушені інші умови гарантійного обслуговування.
  • Відсутня документ, що підтверджує факт покупки товару або гарантійний талон, повна комплектація товару.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

УВАГА! При поверненні коштів за товар ми не компенсуємо витрати пов'язані з комісією банківських переказів, а також не компенсуємо вартість доставки замовлення.


Гарантійне обслуговування клієнтів

Інтернет-магазин НАВІТЕК надає гарантії на всі групи товарів, представлені в нашому каталозі. Ми співпрацюємо тільки з офіційними представниками торгових марок, або безпосередньо з виробниками в Україні. Таким чином на всі наші товари поширюються офіційні гарантійні умови від виробника і всі наші товари обслуговуються в офіційних сервісних центрах по всій території України.

Умови надання гарантійного обслуговування

  • Гарантійне обслуговування здійснюється тільки при наявності правильно заповненого оригіналу гарантійного талона;
  • На гарантійне обслуговування виробу приймаються тільки при наявності оригінальної упаковки і в повному комплекті (документація, кабелі тощо.).

Вироби НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ гарантійному обслуговуванню в наступних випадках:

  • Порушення користувачем правил експлуатації виробу;
  • Відсутність або пошкодження фірмових стікерів і пломб постачальника;
  • Відсутність або пошкодження на виробі заводських маркувань (назва моделі, серійного номера, номера партії і т.п.);
  • При наявності на виробі і упаковці сторонніх наклейок, написів і стікерів;
  • Наявності механічних пошкоджень (відколи, тріщини, вм'ятини, подряпини), а також дефектів складових частин виробу; відсутність сполучних гвинтів, частин і вузлів виробу; пошкодження електричних контактів, з'єднань, роз'ємів;
  • Наявності термічного пошкодження виробу або його складових частин;
  • Попадання всередину виробу сторонніх предметів (комах, бруду, рідини і т.д.);
  • Пошкодження, викликаного стихією (дощ, сніг, блискавка, пожежа і т.д.);
  • Пошкодження при транспортуванні і вантажно-розвантажувальних роботах;
  • Спроби ремонту або розтину вироби самостійно або третіми особами;
  • Несанкціонованої модифікації виробу;
  • Пошкодження внаслідок застосування не ліцензійного програмного забезпечення.

УВАГА! Деякі торговельні марки мають індивідуальні умови і терміни гарантійного обслуговування, з якими можна ознайомитися за посиланням на персональну сторінку бренду або уточнити в телефонному режимі.